söndag 20 februari 2011

Värdelösa söndagar...

Sitter invirrad i en handduk i sängen med datorn i knät just nu. Har precis tagit ett långt bad med tända ljus och en bra bok, det var meningen att jag skulle bli tröttare så jag skulle kunna gå och lägga mig, men nej... :(

Dagen har jag spenderat framför tvn eller här framför skärmen och "skärmshoppat" (= som fönstershopping fast online. Haha vet man inte vad det heter så får man väl komma på sina egna ord och förklaringar!).
Såg så himla mycket som skulle passa utmärkt i min garderob, tyvärr så passar inte priserna lika bra i min plånbok. Usch, det är i dessa situationer som jag hatar mig själv för att jag är så dålig med pengar. Haha
Förhoppningsvis så kommer det in lite pengar nu i slutet av månaden och på sportlovet blir det att jobba halvtid hela veckan. :)
Då kanske garderoben blir lite fullare och själen lite gladare. ;)

Nu blev detta inlägg lite snurrigt känner jag... Men just idag, just nu orkar inte jag inte bry mig om det.
Ska sätta på mig lite kläder nu, göra té och sen krypa ner under täcket. Har jag tur så hittar jag någon bra film jag kan somna till. :)

ttyl, klara

1 kommentar:

  1. Välkommen åter till din blogg har saknat dej. Du skriver så bra. Älskar dej <3

    SvaraRadera