tisdag 22 februari 2011

Sjuk igen?

Så sitter jag här i sängen igen med datorn knät beredd för att sova. Jag får bara hoppas att jag har lättare att somna inatt än vad jag hade igår... Det tog mig säkert  halva natten att somna, och inte sov jag speciellt bra heller.

Dagen förstördes såklart av huvudvärk vilket ledde till att jag somnade och kom inte iväg till jobbet fören efter lunch. Som tur var så gick det bra och jag jobbade över till 16.30.
Jag har inte känt mig på topp alls idag och jag hoppas verkligen inte att det är febern som börjar komma tillbaka! Farfar tyckte nämligen att jag verkade lite varm... Hmm...
Nej, men kvällen spenderades med min mamma med god mat och en bra film. Det var några dagar sen jag träffade henne så det var kul. :)

Jag kan inte sluta tänkta på Kinamat...
Det kommer bli det första jag ska köpa när jag får pengar, och en fet godispåse! Haha
Beachen 2011 ligger väldigt långt bort just nu känner jag. ;) As long as I am happy.
Fy, kanske skulle börja träna ändå...

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar