söndag 20 februari 2011

I'm back!

Har haft en liten bloggtorka men förhoppningsvis så är jag tillbaka för att stanna ett bra tag framöver. :)
Som ni ser så har jag ändrat min design. Jag vet inte alls om jag är nöjd med den eller inte, men just för tillfället får den ta och duga... i alla fall tills jag kommer på någon ny! ;)

En del har hänt sen sist jag skrev, om man nu kan kalla det för att skriva... var ju ganska dåligt där på slutet...
Igår fick jag t.ex reda på med säkerhet att vi åker till Kroatien i juli! Det ska bli så otroligt skönt att komma ifrån Sverige ett tag. Sommaren 2011 kommer med andra ord inte bli en vanlig Svensson-sommar. ;)
Jag var på mitt första samtal med BUP nu i veckan också. Vissa kanske tycker att såna samtal är som en gåva från ovan men jag kan verkligen inte säga att jag håller med! Om jag inte har helt fel så skulle jag tro att min mamma håller med mig lite om det...
"Du kommer må så bra av detta!", "Du kommer kunna släppa den tyngd du gått och burit på.". Ni som sa detta till mig har aldrig varit där. Ni har aldrig suttit i den stolen med två par ögon stirrandes på dig tills du berättat vad dom velat höra. När jag gick där ifrån så kände jag knappast någon lättnad och jag mådde inte bra, dom hade bytt ut alla ord jag sagt mot ilska och jag hade skuldkänslor ut i fingertopparna.
Varför inte bara skriva PSYKFALL i pannan på mig och få det gjort?
Vissa saker vill man bara inte säga till skvallerkärringar med papper och penna. Ja, jag vet att dom har tystnadsplikt, eller säger att dom har... Men nej, en del saker vill man inte ha nedskrivna.

Nej, nu ska vi inte vara såna, det blir man inte direkt gladare av! :)
Jag hade inte tänkt mig att skriva så mycket som jag gjorde men tydligen fanns det mer inom mig än jag trodde.
Istället för att sitta här och förbanna mig på BUP så ska jag nog krympa ner under täcket och kolla på en riktigt bra film. :)

over and out, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar