tisdag 28 december 2010

Intressant? Nej.

Nu har jag inte skrivit nått på länge, igen...

Julhelgen har varit riktigt bra. Firade här hemma hos mig och pappa, så syster, mormor, morfar, farmor och farfar kom hit.
Senare på kvällen så följde jag och syster med mormor och morfar hem till dom. (Mellerud, Åsen)
I lördags följde vi med Jocke till Mikaela och Mossberg, där fick vi träffa hur underbara människor som helst!
Senare på kvällen så kom Johan och vi började bråka ganska rejält, som vanligt... Men kvällen var inget annat än bra.
I söndags så var det släktmiddag hemma hos mormor. På kvällen gick jag ut för att träffa Emil men tyvärr hann det inte bli så länge eftersom vi skulle med tåget hem.
En timme fick vi vänta på tåget eftersom bron i Trollhättan var trasig, så vi kom inte till Karlstad fören klockan var elva ungefär och där fick jag vänta på bussen hem i 25 min.
Kan säga att jag spydde som en gris när jag kom hem... Trevligt!

Igår fyllde Rebecca år, vi skulle egentligen fira henne men vi väntar nog tills på nyår med att göra det. Haha
Så istället gick vi runt på stan och shoppade lite.
Jag skulle köpa en nyårsklänning hade jag tänkt men hittade ingen, istället hittade jag andra kläder som jag ska ha. Jag tänker inte lägga upp något kort, det får bli en överraskning. Haha
Tänkte gå till Skin Deep för att höra vad den tatueringen jag vill ha skulle kosta, men då var det stängt och idag orkar jag inte så imorgon får jag dra med syster dit!

Har inte orkat göra någonting idag, har halvsovit i soffan hela dagen. Kanske skulle orka mig in till stan sen..?
Jag får se.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar