onsdag 1 december 2010

Det här åt jag idag!

Vilket tråkigt inlägg det skulle bli om jag bara skrev om mat, just därför tänker jag slå ihop det med var jag gjort idag! Där var jag inte så dum ändå. Haha

Pappa ringde och väckte mig i morse, jag kunde knappast ligga kvar i sängen eftersom min kära hund satte igång att skälla som om han var galen!
Hade inget annat val än att kasta på mig kläder och skrika att han skulle hålla käften. (Jag kan inte påstå att jag är särskilt trevlig på morgonen...)
Till frukost blev det té och smörgås framför tvn, det kunde ha varit riktigt mysigt om jag inte varit så trött och haft en irriterande hund i ansiktet hela tiden!
Kom på lite väl sent att jag skulle till SOC idag så när jag suttit vid tvn någon timme och sen varit ute med Charlie ett tag så fick jag springa in i duschen och göra mig iordning på rekord tid, sen fick jag slänga ihop nått att äta (att steka korv och koka makaroner gick skapligt fort!) för att sedan (som vanligt...) springa till bussen.

Pratade med SOC till fyra och sen åkte jag med pappa hem.
Har enda sedan jag kom hem suttit här framför skärmen, det finns så mycket roligt man kan hitta!
Åt förresten pannkakor förut. Haha

Nu ska jag nog fortsätta att vara lite facebook nörd, lyssna på underbar musik och senare kanske ta med en smörgås för att gå i säng med en film.
Att det är 1 december idag känns verkligen när man tittar ut genom fönstret, med ljus ifrån adventsljusstaken, och ser snön utanför... jag älskar december månad, det är verkligen en mysmånad!

Tillbaka till verkligheten!
xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar