torsdag 11 november 2010

Små, små under...

Sitter i köket och lyssnar på "Little Wonders" - svensk version.
Har inte direkt mer att göra än att kolla runt lite på facebook och slöskriva på MSN.

Har känt mig febrig nästan hela dagen idag så har inte känt för något annat än att ligga i soffan och kolla in i väggen.
Visst var jag på sjukhuset förut och fick reda på att det mesta såg bra ut men att jag hade gått ner en del i vikt igen vilket inte var så positivt. Jag klagar inte direkt!

Sitter och funderar på om jag ska slänga på mig ett par skor och ge mig ut i snöhalkan för att springa en tur...
Men det får nog bli lite senare, för just nu blev pappa just färdig med min tvätt så jag får nog ta hand om den först.

Jag saknar Daniel så otroligt mycket! Det finns inte ord nog att beskriva hur ont det gör...
Allt runt omkring mig påminner så mycket om när han fanns bredvid mig, när man fortfarande kunde känna sig trygg i dom djupa blå ögonen.
Min ängel. 
11 september 2006...


xoxo, klara


http://www.youtube.com/watch?v=8Bd60UceDgw

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar