lördag 13 november 2010

Mummy, my superhero!

Jag sitter och skriver på min egna söta lilla dator, allt tack vare min egna söta lilla mamma!
Jo, hon är faktiskt ganska teknisk ändå när hon väl vill.
Dessutom har denna vackra varelse färgat mitt gula hår som nu med skapligt bra färgnyans är riktigt slitet! Men det fixar vi med massa massa hårinpackningar.

Just nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Har suttit i timmar och laddat ner allt, verkligen allt!
Ska snart ta bort lite gamla bilder och musik för att göra plats för massa nytt.
Men jag börjar bli hungrig också så jag kanske skulle ta och göra nått smått att äta först? Klockan är 01.14, menmen...

Det kryper i skinnet på mig känner jag så en promenad kanske inte skulle vara fel innan jag söker mig till sängen. Det skulle nog behöva tömmas lite tankar i någon buske...

MAT!
xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar