onsdag 10 november 2010

Call me miss sunshine!

Har inte mycket att skriva idag, men några ord kan jag nog klämma ut ur fingrarna.

Jo, det började snöa igår. Bra tänkte jag att det var plusgrader ute, men nej när jag vaknade imorse så var det hur mycket snö som helst! Då vill man inte gärna släppa taget om täcket...
Dagen kunde nog inte börja sämre än den gjorde. men som tur var så ordnade det sig inpå kvällen.

Vid fem tiden så åkte jag till mamma för att fixa iordning håret.
Så nu, ja rubriken säger allt, ser jag ut som en kyckling! Klippte lugg igen också...
Jag får se till att köpa silvershampoo så jag blir av med dom värsta gula partierna, då kan det nog bli skapligt bra.

Nu får det nog bli sängen skulle jag tro så jag har några timmar på mig att krama täcket innan jag måste släppa det för att gå ut i kylan igen.
Får hoppas på att jag får igång min dator imorn.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar