måndag 15 november 2010

Film, bästa medicinen!

Sitter i soffan där jag har spenderat så gott som hela dagen.
Febern och förkylningen har jagat mig ett bra tag och tillslut fick dom mig... Så idag har jag varit fast i stora mjukiskläder halvsovande framför massa filmer. Hade inte direkt klagat om jag inte hade fryst så mycket.

Det är bra att ha en fungerande dator i vissa situationer, detta är ett bra exempel!
Satt hela dagen igår och laddade ner massa filmer, och tur var väll det. Jag kände väll på mig att det var allt jag skulle orka med idag.
Antagligen blir det nog det enda jag kommer orka med imorgon också tyvärr. Jag känner mig helt död!

Sitter och kollar på RAW just nu, så sjuk humor att man bara måste skratta.
Men jag kanske skulle göra lite te och fortsätta kolla på tv. Jag känner inte att jag har något intressant att skriva idag...
Blev nog ett jävligt tråkigt inlägg, men det kanske alla inlägg varit?

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar