måndag 29 november 2010

Min första kärlek!

Jag har trott att jag varit kär många gånger, men nu kan jag helt säkert peka ut min första kärlek.

Enda sedan jag var liten så har jag alltid haft en pojkvän, jag har varit singel i högst ett halvår och sedan hittat någon igen. Det krävs inte mycket för att jag ska börja tycka om någon även om det tar ganska lång tid att faktiskt bli kär.

Jag trodde att min första kärlek var för 5 år sedan, med Maichel Tryggwesson. Ja, jag var kär men inte alls på samma sätt som jag blev för ungefär 1.5 år sedan...

Jag har aldrig träffat en människa som jag kunde dela så mycket med.
Vi kunde ligga i timmar och bara prata.
Han var (och är fortfarande...) min bästa vän.
När vi hade varit tillsammans i 7 månader så förlovade vi oss och tatuerade in första bokstaven i våra namn i nacken, för fram tills dess hade allt varit underbart...
Men ja, det gick utför. Bråken blev allt fler och mycket våldsamare. Vi slutade att prata om allt, det var mer småprat. Vi gjorde mindre och mindre saker tillsammans. Innerst inne visste jag vad som pågick, men jag ville inte tro på det utan lät det gå åt sidan...
11 månader var vi tillsammans, och jag kan inte säga att jag har slutat tänka på honom eller att jag har slutat att älska honom. Han var ändå min största, första kärlek och sånt glömmer man inte.
Jag tror alla redan vet vem det är men jag skriver det ändå.
Daniel Antonssen.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar