måndag 29 november 2010

Blåa fötter?

Min fötter kommer aldrig att bli detsamma! Halva min kropp har förfrusit, men det var det värt eftersom jag fick träffa Rasmus som jag verkligen har saknat.
Jag kom hem för ungefär 20 minuter sen och jag har fortfarande ingen känsel i benen, fötterna eller fingrarna så ni skulle bara veta hur segt det egentligen är att skriva just nu...

Jag hade möte med skolan idag också så nu ska vi nog få detta att funka. Jag börjar jobba och gå på lektioner i Januari så jag får börja skärpa till mig redan nu. Haha

Just nu funderar jag på att ta ett långt bad, sätta på mig myskläderna och kanske kolla på en film.
Imorgon har jag en sånglektion som börjar 09.30 och den vill jag inte missa! Det betyder sömn i natt, alltså en ganska tidig kväll.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar