onsdag 17 november 2010

Finsk tv, ööh?

Sitter här i soffan, som dom senaste dagarna har varit hela min värld.
Jag har kommit fram till att man känner sig otroligt fräsch efter att man har varit sjuk, när man bara står där i duschen och låter all sjukhet rinna av med vattnet...
Så ja, här sitter jag i soffan, nyduschad med inpackning i håret och känner mig skapligt frisk!

Gick upp vid tolv idag, utvilad faktiskt, och direkt jag öppnade dörren till mitt rum så blev jag attackerad av Charlie som sprang mot mig i full fart och hoppade upp på mig så jag tappade balansen och åkte i golvet... Men man kan inte göra annat än att älska honom, hur dum och jobbig han än är.
Hela min dag har gått ut på en sak, att kolla på film!
Även om jag är riktigt trött på att bara ligga och glo på film hela dagarna så kan man ju knappast säga nej till Lilla Jönssonligan, ellerhur?

Jag börjar bli riktigt hungrig... Men jag orkar inte göra mat utan väntar på att pappa ska göra åt mig, synd att han somnat bara. Haha
Men nu är det kanske lika bra att skölja ur hårinpackningen. Hålla tummarna för ett bra resultat?

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar