lördag 14 maj 2011

mobil inlägg

Skriver ett litet inlägg ifrån mobilen eftersom min dator är obeskrivligt seg att vara på... Men det blir nog bra detta också, kan vara kul att testa något nytt. ;-)
Mysbyxorna är på och jag har hittat en perfekt plats i soffan att breda ut mig på! Nu ska jag bara hitta en bra film på tv så är jag nöjd. :-)
Fyller år på söndag också, så imorgon blir det lite kalas här hemma på dagen sen på kvällen drar jag med mig underbara syster yster och fortsätter fira. Haha :-D förhoppningsvis så får jag träffa saknade Rasmus också. Blir nog awesome!

Det blev kanske lite onödig och tråkig information nu, men som sagt så skriver jag från mobilen och orkar alltså inte skriva allt jag vill, tar det någon annan gäng istället. :-)
Nu ska jag ta och gå ut en sväng och sen kanske jag skulle försöka sova.

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar