torsdag 31 mars 2011

En ny bild på mig & 4 faktan.


haha, lite stekare ändå. ;) bilden är tagen igår. :)

4 faktan:

- Jag har väldigt svårt för att öppna mig för människor, vilket kanske inte märks så mycket när jag skriver... Det kan ta flera år att lära känna mig. Självklart beror det också på hur säker jag kan känna mig tillsammans med personen eftersom jag även har riktigt svårt för att lita på människor. En del kan det klicka med direkt och jag blir som en öppen bok. :)

- Jag är och har alltid varit en väldigt känslosam tjej. Mitt humör kan växla från strålande glad till skrikande och förbannad/gråtande och deprimerad på bara några minuter. Självklart blir det 100 gånger värre när jag dricker vilket gör att jag sällan har en helt lyckad utekväll. Vissa ser det som charmigt och andra som väldigt irriterande. ;)

- Jag är rädd. Varje dag, varje timme, minut och sekund. Jag är rädd för att inte kunna ta hand om mig själv, jag är rädd för framtiden och hur lång min framtid kan bli, jag är rädd för att dö utan att ha hunnit med små simpla saker som varenda människa borde få uppleva...

- Jag gillar uppmärksamhet. Det är inte så att jag försöker stjäla uppmärksamhet av alla och att jag behöver det hela tiden, men hamnar jag i centrum så är det inget problem. Ganska konstigt egentligen om man vet och tänker på hur blyg jag är. :p

Så, det var 1 nytagen bild och 4 faktan. Vill ni veta något mer så kan ni alltid skriva till mig. :)

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar