fredag 18 mars 2011

Datakrasch.

Nej, jag vet att jag inte uppdaterat på väldigt länge men som vissa av er redan vet så har min dator kraschat, igen! Den har blivit hur konstig som helst... :(
Tills det att jag lagat den (eller vad jag nu gör med den) så kommer jag inte att vara speciellt aktiv med bloggandet. Kanske kommer det ett litet inlägg då och då men det är inget som ni kan räkna med. :)

För tillfället har jag nyss kommit hem efter lite matte i skolan, jag har precis fått upp sötnosen ur sängen så han står och rakar sig just nu. haha :D
Jag har inte direkt dagen jätte planerad för mig men jag ska till sjukhuset senare och efter det ska jag nog möta upp K och T på stan. :)
Hoppas på en trevlig kväll.

Uppdaterar så fort jag kan!

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar