tisdag 1 mars 2011

Dag 1: Om jag fick byta utseende med någon, vem skulle det vara?

Jag vet att jag inte har skrivit på länge och jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det har krånglat för mig att komma in och kunna skriva.
Nu är i alla fall allt fixat och jag kan börja tråka ut er lika mycket som förut!

Om man kollar på rubriken så verkar ju inlägget inte direkt svårt att skriva, men denna person är mer än ett vackert utseende för mig vilket gör det hela mycket svårare.
Min syster är en av mina bästa vänner. Även om vi inte alltid har varit lika nära som vi är idag så har hon ändå alltid funnits där för mig när jag behövt någon. 
Jag har alltid varit avundsjuk över hennes utseende, att hon alltid är lika fin oavsett tillstånd. Men som sagt, hon är snygg och jag är smart? ;)
Jag är riktigt glad över att ha en syster som hon och även om vi bråkar så löser det sig oftast med ett skratt så är vi sams igen. Haha ;D

Jag älskar dig systeryster! 


Inte någon speciellt långt inlägg, inte heller så bra skrivet... Men nu är jag inte heller någon författare eller poet så detta får duga. :)
Nu ska jag nog göra té och krypa ner under täcket. Det väntar massa jobb på mig imorgon!
Dessutom kanske jag ska möta upp min underbara Rebecca på stan imorgon om det blir som vi tror. :D

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar