lördag 11 december 2010

Värt inlägg?

Jag säger att jag ska bättra mig och så gör jag inte det, vad är det för fel på mig?

Anledningen till att jag varit så dålig på att uppdatera är för två orsaker.
1. Jag har inte riktigt haft tid. Jag har varit stressad hela veckan eftersom jag vaknar sent på dagarna, gör mig i ordning direkt och sen drar in till stan för att träffa några vänner. När jag kommer hem så är klockan så mycket att jag inte tänker på att sätta mig här för att skriva. Tyvärr!
2. Jag har hamnat i en liten vinter-depression vilket betyder att jag inte heller har orken till att skriva ibland.
Det är inte som att jag går och är hur nere som helst hela vintern utan det kommer och går från dag till dag, just därför är det inte så många som märker av det.

Nu har ni fått veta och ni får ta det som ni vill, men jag ska verkligen försöka skärpa mig. Jag lovar!
Men nu är klockan 03.18 så jag får skriva imorgon istället.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar