lördag 4 december 2010

Min dag!

Idag vaknade jag vid åtta, skakande och kallsvettig. Jag hade nämligen fått lågt blodsocker under natten så var därför tvungen att försöka ta mig till köket och äta något.
När jag kände att jag började bli stabil igen så gick jag och la mig i sängen som om ingenting hade hänt. Haha
Gick upp igen när pappa ringde för att väcka mig vid tio tiden.
Då satte jag mig framför tvn ett tag tills jag tog med mig Charlie ut.
När jag kom inte så satte jag igång med att laga mat och sen film, Kommissarie Späck blev det.
Städat och diskat har jag också hunnit med att göra idag!

Vid sju så tog jag bussen till Grums för att träffa Rasmus och Tim vilket var riktigt trevligt. Så många och härliga skratt har jag inte haft på länge.
Jag kom hem för ungefär en timme sen och nej, detta var inte den bästa eller mest beskrivande text jag någonsin skrivit men jag är verkligen hur trött som helst så det får ni tåla!

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar