torsdag 8 mars 2012

Bitch has no life!

Har du inget liv Klara? Nej, tydligen inte!


Vilken svordom använder du mest? Fan eller Jävla/Jävlar
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.00 och 07.00
Hur många resväskor äger du? 2 tror jag
Använder du flip-flops? Njaej..
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Om man är flera så är jag gärna med på kort men helst inte om någon tar på bara mig
Vilken var den senaste filmen du såg? En film om Antikens Grekland haha
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Beror helt på vilket humör jag är på
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, ofta jag själv
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Jag har ingen cd-spelare
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Escape the fate!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men hemligheter skvallrar man inte om!
När var senast någon stötte på dig? Förut
Vad åt du till middag senast? Pannkaka
Använder du huvtröjor? Ja, ibland så
Kan du vissla? Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Linus
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Var så länge sen jag var till typ Liseberg/Grönan
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja absolut! 
Vilket riktnummer befinner du dig i? 054
Tittade du på tecknat när du var liten? Absolut, gör jag fortfarande ibland
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Bergvik eller Mitt i City... 10 min med buss, max
Hur många syskon har du? En storasyster
Är du blyg inför det motsatta könet? Börjar bli mindre och mindre blyg faktiskt
Vilken film kan du alla replikerna till? Karlsson på taket!
Äger du några band t-shirts? Ja, AC/DC
När flög du senast? 3 år sen
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 
Läser du för skojs skull? Ofta på sommaren medans man ligger och solar
Pratar du några andra språk? Engelska?
Har du gråtit offentligt? Ja miljontals gånger
Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ibland
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja! Septum och en tatuering på inre överarm
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Ingen ska bjuda. Man ska såklart betala för sig själv eller dela lika på det
Kan du kasta macka? Självklart, jag hittar alltid dom bästa stenarna!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Trevligt sällskap, dricka och kanske popcorn/godis
Vem var din favoritlärare och varför? I högstadiet måste jag nog säga Andreas/Saila/Helena och nu i gymnasiet har jag inte direkt någon men jag tycker verkligen om min mentor, Maud. 
Vad har du för väder? Natt och snö. fyfan!
Har du en blogg? Nej, bara inbillning 
Gillar du att flyga? Ja
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Han måste vara snäll såklart och ha humor
När sov du senast på golvet? 2 år sen kanske? På trägolv med en liten kudde och filt. Det är inget jag rekomenderar 
Vilken är din favoritdrink? Fråga mig efter jag fyllt 18
Gillar du din boende-situation? Ja, inget fel
Vilken är din mammas hemstad? Sundsvall
Din pappas hemstad? Grums
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Inte så många men blir riktigt jobbig tillslut
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Inte direkt, var ganska tyst på lektionerna.. 
Vilken är din favoritfrukt? Mango/äpple
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18!
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Beror helt på
Tror du på liv på andra planeter? Nej, inte direkt
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg? Oj, det kommer jag inte ens ihåg...

Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tänker honom som man
Vad var det senaste du åt? Chillinötter
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag vet inte, dom tyckte väll om det
Gillar du senap? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Allt som händer har en mening
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag skulle vilja men jag skulle aldrig våga
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Oj...
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Ja, beroende på vem det är
Skulle du säga att du är trendig? Är inte helt bakom flötet men jag håller mig mest till det som jag tycker är snyggt och som jag trivs i

Äger du en digitalkamera? Nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen vad jag kan komma ihåg
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, verkligen!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Kommer inte ihåg vad den heter men den var riktigt sorglig!
Tycker du att du är attraktiv? Visst skulle jag vilja ändra på vissa saker men jag tycker inte att jag på något sätt är ful
Vad är du allergisk mot? Inget
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Filip
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Läser bara Kissie och Paows bloggar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar