söndag 2 oktober 2011

Antecknar ni?

Någon skrev nyss till mig på facebook och frågade varför jag slutat blogga..? Så är det inte! Jag har bara helt glömt bort att jag har bloggen, så förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen! Men är glad att ni säger till. :)

Kan ju börja med att berätta om min väldigt intressanta helg i några få ord...
Fredag - Vaknade halv ett. Träffade Caroline. Fick alkolisthäng och chockerande polisträff. Gruvlyckan på kvällen. Blev uppraggad och sexuellt trakasserad på stan.
Lördag - Vaknade tre. Sörjde att jag inte kunde gå på Dead by April. Åkte in till stan vid ett och träffade Henka en timme.
Idag - Vaknade ett. Åkte in till stan och köpte "depp-godis". Nu sitter jag här och förbannar mig på Photoshop!

Inte den roligaste helgen direkt...


Förlåt om jag är så tråkig när jag skriver men det kommer ett lite mer läsvärt inlägg sen eller tidigt imorgon. :)

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar