fredag 9 september 2011

Idiot!

OBS! Kommer finnas vulgära ord i detta inlägg så ni kan bereda er på det...



Skulle precis stänga ner datorn, logga ut från allt och gå och lägga mig när någon skriver till mig: "Jag är kåt. Kom och sug av mig, jag ska knulla dig hårt! "
Är det bara jag eller finns det fler där ute som är lika trötta som jag på dessa jävla kommentarer!? 


Jag vet att det finns riktiga svin där ute som bara har sex i huvudet dag in och dag ut, men denna människa trodde jag att jag kände och jag tyckte han var en underbar människa tills han skickade det där till mig!
Ja, han har flörtat med mig en hel del, jag har inte direkt gett något svar tillbaka på det utan sett förbi det... Men har det gett honom rätten att tro att han kan behandla mig hur han vill?
När jag fick detta meddelande så kände jag mig förnedrad, kränkt och smutsig. Tror han på fullaste allvar att jag skulle tända på dessa jävla ord?

När började allt handla om sex egentligen? Är det ingen som vet vad romantik och kärlek är längre?


Sen ska såklart någon komma med den självklaraste kommentaren av alla..: "det finns allt tjejer som är så med så säg inte att det bara är killar ;)"
Ja, det är väll klart att det finns tjejer som gillar att höra hur du ska knulla dom hit och dit men jag kan slå vad om att dom flesta (i alla fall av dom jag känner!) hellre skulle vilja att du lät bli.


Det är vid dessa tillfällen som jag skäms över att vara människa!
Ni kanske tänker nu att "det där var väll inte så farligt?" Nej, kanske inte, men för mig är det äckligt, barnsligt och ja, förnedrande och kränkande!


Visst, jag och mina kompisar kanske brukar skriva till varandra för att skämta lite (kompisar och skämta!) men det är stor skillnad på skämt och när det blir seriöst.


Detta inlägg får ni tycka precis vad ni vill om. Ni har era åsikter och jag har mina.
Det kan nog förklara en hel del av vad jag menade på facebook också...


ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar