onsdag 24 augusti 2011

Tillbaka!

Vad många gånger har jag inte sagt det egentligen? För många! Jag är säker på att det heller inte kommer vara den sista...
Men nu har jag haft en bloggpaus under sommaren vilket jag tyckte behövdes av olika anledningar. Det har även gett mig ny ork och lust till att börja skriva igen!

Jag ska inte skriva någon lång roman om allt och ingenting nu men jag kan ju börja med att skolan börjat igen. Som ni vet (eller borde veta om ni nu läser min blogg, som ni måste göra, det är tvång!) så "hoppade jag av" skolan i vintras och valde då att börja om ettan igen nu i höst.
Det är så skönt att vara tillbaka på Sundsta, det ska bli kul att komma igång på riktigt nu och äntligen få göra något man älskar! Klassen (ESMU11B) verkar dessutom väldigt bra också. Vi ska nog kunna ha tre riktigt roliga och underbara år. (Förhoppningsvis) Haha

Nu blev det ganska lång text ändå... Inte alls så lång som jag hade kunnat skriva men lång och bara om skolan... Hmm.
Jaja, men det är väll det enda som händer i mitt liv just nu så det är väll kanske inte så konstigt. Haha

Jag avslutar med att berätta: Till helgen får jag träffa Rasmus! 

ttyl, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar