lördag 20 november 2010

Skruvar och svärord.

Sitter här i köket (lite oväxling från soffan, som jag faktiskt nyss flyttade mig ifrån...) och känner mig som en mästerkock. Men jag kanske inte ska skryta så för egentligen, hur svårt är det att göra kyckling?
Men lite roligt är det allt att sitta här och bara höra hur pappa skriker och svär på en hylla han håller på att sätta ihop.
Skrattar lite för mig själv, för så går det när man köper saker ifrån IKEA. Man får mer skruvar än man behöver och det är alltid något som fattas!
Kanske skulle erbjuda mig att gå ut med Charlie som springer fram och tillbaka i hela lägenheten, men ska man verkligen vara så snäll?

Väntar bara på att maten ska bli klar sen ska jag ta bussen in till stan för att sen ta bussen till Grums tillsammans med Rasmus och Tasbas.
Hoppas på en skapligt lyckad kväll.

Nu får jag nog dra med Charlie ut innan han äter upp alla pappas skruvar...
Hör av er om ni vill något, bara snacka lite skit eller träffas.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar