tisdag 23 november 2010

Och nu då?

Så var man sysslolös ända tills januari.
Hade nämligen möte med skolan idag, jag ska gå om. Jag ska fortfarande gå på Sundsta men jag börjar inte fören till hösten igen.
Istället så ska jag bara plugga matte, engelska och sång + att jag antagligen ska jobba, men detta blir det inget med fören i januari. Så vad ska man göra tills dess?

Träffade Tjalle, Masen och Dala på stan efter mötet.
Jag tror inte jag skrattat så mycket på väldigt länge!
Tjalle och Masen tog bussen och följde med mig hem en stund. Inget slår deras blickar när jag skulle öppna dörren och Charlie hoppar och slår ut tassarna mellan dörrspringan. Monster? Haha
Dom drog vid sjutiden och sen dess har jag suttit här och inte haft nått att göra...

Kollar på Cougar town nu efter det ska jag nog ta ett långt varmt bad.
Skulle inte skada om någon ringde för att prata lite.


Jag hatar människor!
Inte alla, men dom flesta, och nej jag överdriver inte.
Lögnaktiga, själviska, falska svin som gör vad som helst för lite uppmärksamhet och precis vad som helst för att förstöra något vackert.
Jag hatar killar som ser tjejer som objekt, något man kan äga och göra/säga vad man vill med/till.
Jag hatar tjejer som går bakom ryggen på någon bara för att få lite lite mer "status", jag hatar deras sätt att försöka vara "perfekta" när dom inte är annat än blåsta, egotrippade slynor!
Nej, det gäller inte alla. Men ja, det gäller dom flesta.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar