torsdag 25 november 2010

Kallt?

- 7.5 grader ute! Inte direkt konstigt att man fryser...
Kom nyss hem, jag åkte till Grums för inte så länge sen men ångrade mig direkt jag hade gått av bussen. Jag åker nog hellre dit imorgon och sätter på mig lite mer kläder!

Jag sitter just nu framför tvn och zappar mellan 3an (lyckfällan) och 6an (how i met your mother), farfar borde komma snart och prata om hur vi ska göra med jobbet.
Känner mig inte direkt på topp för att prata men måste man så måste man och är det viktigt så är det.

Men efter det ska jag slänga i mig pizza och godis för att vara tjock hela kvällen!
Kanske skulle ladda ner en bra film också så man faktiskt skulle kunna sova något inatt. (Har inte sovit på mer än 24 timmar så är skapligt övertrött...)
Mobilen är öppen för sms och samtal.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar