lördag 27 november 2010

Harry Potter, wiho!

Ligger i sängen och hade tänkt kolla på en film men istället blev jag fast vid MSN...
Jag skriver nämligen lite med en riktigt bra kompis till mig som inte känner sig på topp, tyvärr.
Jag vet inte om jag hjälper honom så mycket men jag vill i alla fall få fram att jag alltid finns om han behöver det!
Han ska veta att han verkligen inspirerar mig och får mig att känna att jag alltid vill vara jag.

Som jag skrev till honom förut och som jag vill att alla ska tänka på;
"Du hatar inte livet, du hatar stunden. Tänk på att du faktiskt har ett bra liv, även om stunder av det kan vara förjävliga så finns det stunder som får det att pirra i hela kroppen av lycka."


Vissa av er tycker säkert att detta är bullshit, så tänk efter! 
Om ni verkligen fick välja, skulle ni slänga bort hela erat liv för att få byta mot någon annans?
Skulle ni byta bort eran familj, era vänner och alla era minnen för något helt annat?
Det skulle jag knappast tro att ni skulle göra. Man kan inte vara på topp hela tiden och man kanske bara vill skrika halsen av sig ibland, men vissa saker är inte värt att glömma vem man är för...


Jag ville bara skriva av mig lite, det kanske bara är massa strunt men det var för mycket för att ha i huvudet.
Om du läser detta, jag nämner inga namn för han vet antagligen att det är honom jag menar, så ska du veta att jag älskar dig! Jag finns dag som natt oavsett vad det är.



Nu får jag nog försöka sova lite.
Jag ska nog sätta på Harry Potter And The Half Blood Prince (låter mycket coolare på engelska...) för att ha något att somna till, om det nu inte blir för spännande.



xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar