lördag 6 november 2010

Gula jeans, wtf?

Sitter här, förbannad, med en cola i handen.
Min dator har jag lust att kasta i väggen eftersom den inte vill ansluta till det trådlösa nätverket. Därför sitter jag nu på pappas dator.

Vaknade vid tio imorse, sedan dess har jag bara suttit framför tvn eller framför datorn med en film.
Men nu har jag i alla fall duschat och satt på mig kläder. Det känns så lagom kul när dom enda byxor man hittar är gula... Kommer känna mig som en vandrande solstråle när jag går ut.
Så jag varnar nu alla medmänniskor, SE UPP FÖR GULA BYXOR!
Menmen, snart kanske jag skulle ta och försöka mig på att sminka mig och få håret att se någorlunda normalt ut.
Efter det kanske jag hinner med att äta lite (hoppas jag verkligen, jag är hungrig!) och sen måste jag springa till bussen för att kunna ta mig till Grums.
Ska träffa Rasmus, kanske någon mer, så får vi se vart vi hamnar.

Måste berätta om igår!
Jag gick på bussen i Grums, kvart över tolv, inte en människa var på. Så där fick jag sitta själv från Grums till Karlstad, kände mig inte något ensam...
När jag sen kom till Karlstad så fick jag vänta 50 min på att nästa statsbuss skulle komma.
När jag hade suttit där ett tag så kom det fram (jag hatar att använda det här ordet men...) en alkis till mig. Han var inte äcklig och sunkig som vissa andra utan han var... inte alls så!
Han frågade om jag skulle hem till min älskade, om jag var kär, att jag hade go röst och att hela jag var jävligt go. Han undrade vart jag bodde och vart jag växt upp, sen sa han att jag kunde få vilken kille jag ville för att jag var en så lycklig och fin människa. Jag fick en kram och sen önskade han mig all lycka i världen.
Han gjorde min natt kan jag säga! :D

Nu får jag gå och kladda lite med sminket...
Kanske skulle leta upp strumpor också. ;)

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar