söndag 28 november 2010

Första advent.

Sitter i köket, läser på lite olika bloggar och skrattar åt min enormt söta hund.
Pappa står och lagar mat och förbannar sig på att ha en blöt nos mitt i allt hela tiden, lite smått roande faktiskt.
Han har äntligen fixat tvn här i köket också (eller ja, det gjorde han egentligen igår...) så nu står Cougar Town på också.

Jag har mått dåligt hela dagen. Haft ont i magen och bara velat sova... Så större delen av dagen har jag tillbringat i sängen och det enda jag ätit idag har varit nudlar, så förhoppningsvis så får jag i mig lite mat nu.

(en timme senare...) Nu har jag fått i mig lite mat. Det gjorde det inte bättre för magen kan jag säga!
Ska nog ta det lugnt nu, kolla på Gossip Girl och bara låta allt annat vara.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar