fredag 26 november 2010

Förnya, förbättra...

Sitter framför tvn med fötterna på bordet och datorn i knät. Mjukisbyxor, sönderklippt tröja, och rufsigt hår, jag är riktigt söt kan jag lova!
Nej, det fixar sig snart. Jag har precis gått och tappat upp vatten till ett mysigt bad sen får vi väll se vad vi kan göra åt resten...

Idag har jag ingen aning om vad som kommer att hända men jag hoppas att en viss Mr. hör av sig senare. Skulle vara riktigt trevligt att träffa honom idag.
Blir det inte så, ja då är mobilen på för att ta emot massor av förslag!

Jag kanske skulle sätta på musiken på högvolym och hoppa ner i vattnet nu.
En sak till bara!
Om det finns någon som känner sig rätt säker på Photoshop, adda msn i så fall; brydiginte@live.se.

xoxo, klara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar